En dyr livsstil

Sitter och drömmer om nya snygga ridbyxor. Svarta.
Men för att de över huvudtaget ska ha en endaste liten snygg detalj överskrider de tusenlappen och en fattig stackare som jag hamnar i kläm mellan trend och ekonomi.
Fattig är jag förvisso inte, har 13k på mitt konto utan att jobba ens varje vecka i nuläget tack vare min övermänskliga sparförmåga. Men jag har inte för avsikt att spendera min kosing på fashionabla sportkläder. Åtminstone inte ännu mer av den, Ariat pikén köptes inte för småskrammel.
 Måhända samlar jag ihop mina superkrafter och skapar något med mitt kreativa sinne. Sådant kan jag vara en jävel på.
Nu ska här sovas så jag har energi åt min fina unghäst imorgon.
Vi longerade henne idag och hon var så otroligt duktig och skötsam! Men vad annat kan man vänta sig av en häst från Bollerup. Får se hur länge det håller i sig.
Sadelprovning står på agendan och efter detta avgörande i läderfägrsaspekten kan jag köpa ett supertjusigt träns (inser att redan i dessa tankebanor spricker ambitionen om att inte lägga för mycket pengar på tjusiga hästprylar).
Men nu ska här som sagt sovas.
BUENAS NOCHES!
 

Skriv en kommentar