Inspirerad

Har verkligen blivit hur inspirerad som helst av gårdagens fotograferande under tävlingen!

All positiv respons har verkligen fått mig på gott humör och jag vill ut och ta mer bilder nu på direkten.
Om jag inte har något annat som inte går att ta en annan dag så följer jag lätt med på nästa omgång och fotograferar när våra dressyrlag ska tävla. (:
-
Vill passa på att gratulera våra duktiga ryttare!
Igår kom Askims lag nr 2 på andra plats. Vi hade en fjärde och en åttonde placerad från klubben i förklassen. I de individuella klasserna (privat och lektionsekipage) hade vi en privatryttare på tredje plats och två lektionsryttare på första och andra plats.
Sofia kan få ett litet grattis eftersom hon kom på första plats i den individuella för privat. Även om hon inte tävlar för vår klubb så står hon ju trots allt hos oss ;)
 

Kommentarer

krook

2013-04-15 - 13:42:54
du får JÄTTE gärna följa med mig när ja tävlar å fota hahaha :D
Svar: Det vore askul!
Ellen

Skriv en kommentar