EM-shopping

Liksom på de flesta mästerskap kommer det även att vara någon form av mässa i Malmö och jag har plånboken redo.
Ett par nya ridbyxor känns faktiskt som ett måste just nu och jag vill gärna försöka matcha med schabrak ;)
Jag har länge velat ha ett par helsvarta byxor men är lite inne på ett par bruna kanske? Eller varför inte gråa, det har jag redan schabrak som skulle passa till.
Mina favoritridkläder är blåa och gröna, men jag har bara ett blått schabrak och inget som är den rätta gröna färgen. Helst av allt vill jag ha ett blått och grönt från HV Polo men jag är inte mångmiljonär så jag vet inte hur det blir med det.
En brösta ska jag också titta efter, min spolformade kuse behöver en sådan.
Det kanske blir lite smått och gott också beroende på vad som finns. Jag visar allt när jag kommer hem (:
Snygga men löjligt dyra ):
 

Skriv en kommentar