Inget vidare

Idag skulle jag ha jobbat men jag mår inte bra alls så det blev inget med det. Mår illa och är hängig.
Men när det inte blev något jobbande tog jag istället tag i att städa mitt rum.
Det är sjukt hur mycket kläder jag har. Jag tror inte att jag köper mer än andra, men jag har väldigt svårt att göra mig av med kläder som jag inte längre använder.
Nu får inte alla kläder plats i garderoben.. Ska nog ta en dag och gå igenom varje plagg för att kunna slänga eller ge bort. Kanske sälja om något är fint.
   Just nu ligger jag bara i soffan och degar. Ser på värdelös TV och kollar på bloggdesigner. Har tänkt att fixa en ny till 2014.
Senare ska jag upp till stallet för att ta in hästarna och sen pyssla med Pippi. Ikväll blir det longering och promenerande. Vi håller på att sätta igång henne nu och till nästa vecka ska jag ha suttit upp och ridit lite.
Jag hoppas att jag mår lite bättre i eftermiddag men om inte annat så livar väl stallet upp mig en del.
 

Skriv en kommentar