Kvällsuppdatering

Hola Amigos!
Sitter uppkrupen i tv-soffan och knåpar på en sammanfattning av 2013. Bilder och lite tankar runt händelser.
   Ups and downs brukar man ju prata om men egentligen har det bara gått uppåt för mig det här året.
Jag hittade en fantastiskt fin pålle som det såklart har varit blandade känslor med. Allt mellan ofrivilliga luftturer och vinst i dressyr.
Men vi har mest ägnat året som gått till att lugnt lära känna varandra och det känns skönt och vettigt såhär i efterhand.
Nästa års tävlingstermin börjar locka en aning, men mer om det i ett annat inlägg.
 
Imorgon ska jag rida en lektion på ridskolan och är lite nervös.
Jag är också grymt taggad efter lektionen på Lizzie som gick riktigt bra!
Men ändå.. Jag är rädd att jag ska vara helt värdelös inför alla.
Känner mig fortfarande inte säker på min nivå i ridningen. Ingen idé att oroa sig inför detta dock, bättre att bara ta situationen som den kommer och rida så bra som jag kan. (:
Hoppas på att få Granit, Fleur eller kanske Sickan. Eller, nej. Jag vet faktiskt inte alls vad jag hoppas på, det finns många fina hästar.
 
Denna kväll tar jag fjantiga cambilder, vad gör ni själva?

Kommentarer

ebba

2013-12-28 - 16:08:17
Åhh vill höra hur lektionen gick!;)

Skriv en kommentar