Lucka 13 - LusseBullen

För varje dag i december fram till och med den 24:e öppnas en "lucka" här på bloggen.
Det kan vara en bild, ett pysseltips, recept eller annat roligt. Tanken är att underhålla och inspirera och se till att det kommer upp något på bloggen dagligen.
Hoppas att ni gillar det!
 
Ärligt talat, av våra katter favoriserar jag helt klart Bullen.
Jag behöver inte gå in på varför eftersom jag inte riktigt vet själv och det spelar inte någon roll. De andra två är ju jättefina ändå.
Min Bulle är så himla fin och mjuk och gul.
Mamma hade lagt fram lussekatter på morgonen till mig och Malin.
Jag gick ut från köket och efter någon minut hördes dunsen av en fyrakilos gul katt som hoppade ner från köksbänken. Bullen satt på golvet och slickade sig nöjt om munnen.
På bänken låg alla lussekatter kvar. Men vid närmare undersökning var de fulla av "sprättmärken" och russinen var borta.
 

Skriv en kommentar