Nya prylar

Jag och mamma tog oss en sväng söderut till Svensk Ridsport och sedan Hööks i lördags.
Jag fick min julklapp, ett par svarta ridbyxor i softshell med mjuk fleecefodring. Hur sköna som helst och jättefina!
Det första paret helskodda ridbyxor för min del. På Hööks köpte jag marinblå benskydd. Fina, bra passform och lätt att matcha med mycket.
En blå grimma + grimskaft som passar till Pippis vintertäcke. Kände att det behövdes en till som hon kan ha och slita lite på i hagen.
Det blev även gummiband och plattor till stigbyglar i äppelgrönt som jag spanat in ett tag. Har en grym matchning i tanke och en sån här detalj är kul och väldigt billig jämfört med mycket annat.
Passade på att köpa Stallboken 2014 också. Har funderat på att köpa den ett tag och en kalender i stallet verkar ju väldigt praktiskt.

             
 
 
 

Skriv en kommentar