Orsaker

Jag har ju varit allt annat än aktiv de senaste dagarna men det är inte för att jag har tappat blogglusten!
Det är snarare för att jag inte riktigt har haft tid och har absolut prioriterat annat under julen.
   Men en annan trist orsak är för att det tar sjukt lång tid för mig att få upp ett inlägg, på grund av långsam dator..
Det här inlägget tar det cirka 45 minuter för att publiceras från det att jag startar datorn. Om jag ska ha med bilder så tar det alltid över en timme om det inte är en bild som redan finns i arkivet. 
   Jag har ju vant mig och det är knappast hela världen att behöva använda sitt tålamod. Men jag kan aldrig "slänga upp ett inlägg" och det kan faktiskt vara lite frustrerande att vänta i tio minuter på att en bild ska laddas upp i redigeringsprogrammet. 
   Men, bättring syns inom snar framtid!
I tjugoårspresent fick jag en dator som ännu inte är köpt men jag hoppas hinna göra det innan årsskiftet. (:
Så snart ska det nog dra igång med bloggandet!
 
 

Kommentarer

Sofia

2013-12-27 - 11:26:01
åh vad roligt med ny dator :D :D

Kram :)

Skriv en kommentar