Segt nät

Jag har fortfarande problem med mitt internet och bloggen blir då ibland svår att nå. 
Sedan är det också en riktigt stressig vecka på jobbet med massor att göra så jag är sjukt trött när jag kommer hem och vill bara sova i hundra år. 
Imorgon har jag två jobb och undrar lite hur det ska sluta för min del..
 
Planerna för helgen är trevliga och jag får väl tänka på det när det blir jobbigt runt om i vardagen.
Jag ska vara i stallet så mycket som jag bara kan för att kunna slappna av ordentligt. Jag har nog aldrig uppskattat det stället så mycket som nu. Man känner sig behövd och tillfreds när man gjort saker som måste göras men kan ändå ta det lugnt och man är omgiven av grymma vänner och fina hästar.
   På lördagen ska jag följa med till Sandra när det är hoppträning för att fotografera. Det blir första gången inomhus med mitt teleobjektiv och jag är nog lite väl förväntansfull. Tänk om det inte blir så bra som jag hoppats på? 
Det ska alla fall bli roligt att följa med och titta på hoppningen!
På söndagen ska jag och Astrid julpynta hos Pippi och Roger. Vi brukade göra det hos Joppe tillsammans så det känns liksom rätt att göra det med henne.
Jag funderar på att ha clementiner med kryddnejlikor. Fatta vad gott det skulle lukta i stallet!
 
 

Skriv en kommentar