Hööks höstkatalog ute!

Är det bara jag som ser fram emot hösten?
Jag brukar anse att det är min favorit årstid, men när den väl är här tröttnar jag ganska fort på regnet. Men disiga mornar när det finns en viss antydan av frost från natten och trädens brinnande lövverk lyser i en annars så grå omgivning, då är det vackert!
 
Hööks har precis släppt sin höstkatalog och jag har suttit och frossat i den en stund nu, så mycket snygga grejer!
Dock vet jag inte riktigt vad jag tycker om den lila/vinröda färgen som JH tycks ha anammat. Den påminner om den färg som var väldigt inne förra året (och säkert fortfarande sitter i) på vardagliga kläder men mycket mer lila. Jag är nog mest skeptisk till den, åtminstone när det kommer till ridbyxorna. Som detalj på ett plagg med en annan huvudsaklig färg så är det väl rätt snyggt antar jag.
Men mina favoriter är och förblir brun och grön!
 
 

Skriv en kommentar