Tillbaka till verkligheten

Jag hade sjukt roligt den kvällen jag var hemma i Göteborg. HC spelning och tacokväll, finemang!
 Det känns väldigt konstigt att plötsligt vara i hemmamiljö en dag sådär. Stiga på en blå buss och skicka smsbiljett, handla hårfärg på coop och kolla om någon är hemma och vill ses.
  Nu har jag jobbat i två dagar och ska jobba ytterligare en till. Det har varit helt sinnes varmt och min snygga bonnebränna blir bara bättre och bättre. Men den här gången kanske värmen och solen kan stanna till min lediga dag i övermorgon så att jag kan ligga och steka en stund, om jag får tid till det..
 
Igår när jag red Pikachu var hon väldigt pigg, hon hade ju vilat i tre dagar. Men energin var bara positiv och det var ett riktigt roligt ridpass! Vi höll inte på jättelänge, just eftersom hon vilat lite, men det blev ändå ett ordentligt pass.
 
Ikväll står Kringlan i centrum. Pippi ska inte ridas och jag har inte varit ute och gått med den lilla kaninen på flera dagar.
Promenaden har vi redan avverkat, nu ligger han i mitt knä och blir kliad, snart ska klorna klippas.
 

Skriv en kommentar