Så det kan gå

Min dagsplanering kraschade totalt. Hann verkligen inte med att städa huset en dag som den här, men jag är nöjd ändå haha.
  Ridningen idag gick helt okej. Kunde ha ridit bättre men det kunde också ha blivit betydligt sämre.     Lastningen gick perfa! Pikachu gick upp direkt och vi körde en sväng bort till Kullavik. Hon stod snällt och stilla hela färden så resan imorgon ska nog gå bra (:
 
Jag har packat hela kvällen och det blev totalt tre väskor bara med mina egna kläder. Kringlans grejer samlar jag ihop imorgon plus några få saker som är kvar i stallet utöver den lilla hästen.Vi siktar på att åka klockan nio imorgon, så det blir väl tio.
Halv åtta ska vi till stallet för att släppa ut Pippi med Clara som sällskap så hon får gå ute en stund innan den långa resan ner till sydöstra Skåne.
 
Bilder från Pay & Crossen hade jag lovat men jag orkar verkligen inte redigera mer såhär dags. Blev precis klar med Sofias header.
Men här kommer några få ändå (:

Godnatt!

Skriv en kommentar