Segt internet..

Igår var nätet så segt att det var mer eller mindre omöjligt att uppdatera bloggen. Jag hade helt enkelt inte tillräckligt med tålamod för att sitta och vänta varje gång en ny sida skulle laddas eller stirra i hundra år på när en bild ska laddas upp.
Men idag blir det bättring!
 
När vädret bestämmer sig för att sluta vara upproriskt ska jag ta min fina springare på en tur i skogen, helst vill jag rida ner mot Fyledalen men vi får se hur det blir med det. 
Någon gång i eftermiddag kommer en vän till familjen hit, han är snickare och byggde om vårt hus i Göteborg för flera år sedan. Nu ska han titta på huset som hör till stallet och ge oss tips och råd. Inte minst ska han försöka se om det ens går att renovera det över huvud taget. 
 
Jag ska ta mig lite tid och försöka fixa med film från träningen i fredags. 
Ha en bra dag, hoppas att vädret är trevligare där ni är!

Skriv en kommentar