Dessa dagar

Igår blev det inget bloggande för jag hade fullt upp med livet. 
Gick upp vid åtta för att städa huset, skulle gjort det i förrgår men fick fruktansvärd huvudvärk.
Efter det kom min kära Jakob hit och vi gick upp till stallet för att fixa åt Pippi och beta henne litegrann. Sen åkte vi in till stan, köpte lite grejer och åt glass utanför Domkyrkan i det härliga vädret.
När vi kom hem åt vi lite och sen åkte vi till Svensk Ridsport i Kungsbacka med mamma. Köpte ett nytt träns, hjälm och en mansax.
På kvällen blev det kräftor till middag på altanen i kvällssolen, underbart!
Som avslutning på en härlig dag cyklade jag och Jakob ner till havet, efter lite komplikationer med cykelpumpen på Statoil.. Förstod inte att man var tvungen att ha ett särskilt munstycke.
 
Nu ska jag till stallet för att fotografera Sofia och Nicy (:
Tänkte även försöka mig på att hoppa de små hindrerna som är uppbyggda inför morgondagens startfälttävlan. Får se hur det går :)
Uppdatering om det senare ikväll!

Skriv en kommentar