Frustration

Jag har mängder av kläder. Min garderob är smockfull. Men som många andra brudar kanske kan känna igen sig i så har jag ändå aldrig något att sätta på mig.Jag saknar något som verkligen visar vem jag är.    
    Har känt ett litet tag nu att en sommaruppfräschning av mitt klädutbud hade inte suttit fel. Men inte fasiken hittar jag några kläder som jag verkligen vill köpa.
  Ni vet när man är lite småhungrig men framför allt riktigt, jag menar verkligen riktigt, sugen på något att äta men man kan omöjligt komma på vad. I flera minuter kan man stirra in i kylskåpet för att sedan mållöst rota runt i skafferiet utan framgång. Så känns det för mig och kläder just nu.
Har letat i alla mina favoritaffärer och mer därtill. Men nu har jag insett att det enda rätta i denna situation tycks vara en kombo av Panduro, tygaffärer, botten av min garderob och mammas gamla symaskin.
 

Skriv en kommentar