Godmorgon världen!

Ännu en härlig dag i maj med strålande solsken!
Dock har det viskats om att det inte kommer bli lika najs imorgon, så passa på och njut!
Insåg precis hur otroligt mycket fel det var i förra inlägget hahah. "..öcer två månader.." "ingen riktigt bra bil på mig och Pikach". Bra gjort där.
 
Idag ska jag till slut städa klart mitt rum och senare på eftermiddagen gå upp till stallet för att rida och allt sånt där. Måste bara gå förbi lite snabbt vid 11 för att ge Pippi sin lunch.
-
Försöker förgäves att fixa ihop lite snygga outfits till mig och Pippi. Har hittills två stycken vilket kan bero på att den stackars hästen bara har två schabrak. Ja, hon liter något otroligt av detta. Men jag är så kräsen ibland med färger och mönster, det hade varit mycket bättre om jag kunde göra allt själv. Ty jag vet bäst och ingen annan.
Nej men på riktigt, det hade ju varit sjukt kul och man kan matcha likt aldrig förr!
Bjuder på en renlig solkatt för att förgylla er dag

Skriv en kommentar