Grönt är skönt

Såhär matchande var jag och Pippi under dagens träning för Viktoria!
(Svårt att fixa bra bilder på sig själv och hästen när man är ensam med kameran..)
 
 
Träningen blev jag väldigt nöjd med.
Jag gör en hel del missar allt som oftast men när Viktoria påminner mig så fixar jag till det och känner av effekten direkt. Jag måste lära mig att leda mer med tyglarna istället för att försöka tränga ut henne med dem. Det är bara en dum ovana jag har och den ska bort.
  Pikachu var mycket mer samarbetsvillig från början idag så det var väldigt roligt att rida. Vi fick dessutom till några riktigt bra galoppfattningar, i båda varven.
 
Nu ska jag ta mig en tupplur (blir alltid jättetrött den här tiden på dagen) och sen ska huset städas.
Ikväll är det banbygge inför helgens startfälttävlan.

Kommentarer

Amanda

2013-05-16 - 15:42:06
Snygg tröja!

Anna

2013-05-16 - 22:12:02
Snygga färger!

Svar: Tack! (:
Ellen

Skriv en kommentar