Livets härliga dagar

Solsken och knoppar på buskar och träd gör livet så mycket bättre!
Dagen började med en körlektion som gick superbra. På hemvägen möttes jag av Bullen som var helt överlycklig eftersom han tycktes ha trott att jag lämnat honom för alltid när han inte fick följa med till bussen på morgonen. Kändes roligt att få lite kärlek i mjukt orange format. 
Jag använde min fulla matlagningsförmåga i köket och stekte upp en grymt god färdiglagad morotsbiff, värmde makaroner och skar upp en mozzarellaost till efterrätt.
Sedan knatade jag upp till stallet, ryktade min dammiga häst (som faktiskt kom fram till mig i hagen idag) och fick sedan hjälp av Ann med att sitta upp på henne och sätta igång henne.
Det blev absolut inget avancerat ridpass men med longeringen som jag började med blev det totalt en timma så nog fick hon rört på sig allt.
Det gick rätt bra faktiskt, kunde slappna av mycket snabbare idag än igår. Jag alltså.
Jag var i stallet rätt länge men uträttade hela tiden saker och då känner man sig så himla nöjd med sig själv. Tills Sofia kom, skulle egentligen gå hem men stod och pratade länge om livets stora planer.
Nu är jag till sist hemma igen. Har rastat kringlan och ska nu skicka bilder till folk och ge mig på att fixa min design..
Kringlan fick lite maskrosblad till middag

Skriv en kommentar