Nytt igen!

Sådär, nu har jag bytt header och färgtema igen!
Vad tycker ni? (:
Själv blev jag ganska nöjd men som sagt är det här förmodligen bara tillfälligt. Joppe fick vara med trots att jag inte har honom kvar. Är det konstigt?
Han har ju ändå betytt otroligt mycket för mig och varit en stor del av mitt liv under sex fantastiska år.
Den egentliga orsaken till att han fick vara med var för att jag var tvungen att fylla allt utrymme och den bilden passade in med färgerna haha.
Förhoppningsvis kommer jag att ha fler fina bilder på mig och Pikachu snart så att jag kan ha en header med bara oss. Bilden som jag har nu kunde inte ta all plats.
Vad tycker ni om texten på headern? Bloggnamnet, mitt namn och hästarnas.
Något jag gillar extra mycket är att bloggen numera har min favoritfärg, grön.
 

Skriv en kommentar