Väntade ut regnet..

Fullkomligt misslyckad dag ridmässigt sett.
Skulle bara skritta runt på anläggningen som lite miljöträning, på slingan och mellan hindren på gräsbanan osv. Tyckte att jag var supersmart som väntade tills hästarna skulle gå in så att hon skulle få vara ute så länge som möjligt och för att slippa den värsta värmen.
Men när jag var redo bestämde himlen sig för att öppna sina portar och släppa lös ett åskregn. Stod och väntade ett tag på att det skulle sluta men när det inte gjorde det gav jag upp och ställde in henne igen, skulle ju ändå bara skritta tänkte jag.
Tio minuter senare när jag gick hem slutade det..
 
Bilderna som jag tog på Sofia och Nicy blev nog inte helt misslyckade ialla fall.
Här är en, mer kommer när jag rensat upp plats på min hårddisk för de resterande 360 bilderna från idag.
 

Skriv en kommentar