Dröm-framtiden

Fick det här i ett mail idag!
 
Nu är jag kanske ett halvt steg närmare drömutbildningen på Flyinge; Unghästutbildarprogrammet!
   Kursen Hästkunskap - Inriktning hästskötare tar upp det mesta om hästhantering. Säkert ganska basic men jag tror att det är en hel del som jag inte kan sen tidigare. Bland annat om hästens sjukdomar, anatomi och foder.
Det ska bli hur spännande som helst och jag hoppas såklart att det går bra för mig. Jag har ju trots allt inte pluggat sedan våren 2012 och har aldrig tyckt att det har varit särskilt roligt. Men nu är det ju hästar det gäller och jag har ett tydligt mål att uppnå.
Bild från Strömsholm

Kommentarer

Anna

2013-11-25 - 21:15:22
Åh, vad roligt! Grattis!

Svar: Tack! (:
Ellen

Ebba

2013-11-25 - 21:34:48
Grattis! Vad kul!:D
Svar: Tack, ser verkligen fram emot det (:
Ellen

Skriv en kommentar