En onsdag

Nu ska jag strax sticka till jobbet. Jag packar mest paket som ska skickas iväg till kunder. Det är ganska kul, ibland är det någon som har köpt saker som matchar jättefint eller kanske någon grej som jag inte hört talas om tidigare. Jag har lärt mig massor om olika prylar sedan jag började på Horsemeup. Nyttigt! Eller inte, jag vill ju ha det mesta hahah!
 
Efter jobbet får jag se till att äta och ta mig upp till stallet ganska snabbt så att det inte blir för sent. Ikväll ska jag se Hungerspelen med Jakob så det gäller ju att jag blir klar i stallet i tid.
Jag hade tänkt att ta fram lite bommar idag. Förhoppningsvis blir det inget regn så jag kan rida i paddocken. Annars hinner jag nog inte plocka fram och ta undan bommarna innan ridskolan ska ha manegen.
Ha en bra dag!

Skriv en kommentar