Krasslig

Vaknade med halsont och huvudvärk.
Än är inte näsan igentäppt men det är nog inte långt kvar. Att vakna på det viset känns ju aldrig kul men eftersom jag åker till London med min Julle imorgon (!) så känns det extra dystert.
Förkylningar brukar alltid vara värst de första dagarna. Usch!
Bortsett från huvudvärken känner jag mig ännu ganska pigg. Jag hoppas att energin håller i sig för efter jobbet måste jag skynda mig till stallet och göra mig redo för en dressyrträning som börjar kl fyra. Har jag tur så är Pippi lite gladare efter vår skogstur i lördags. Igår fick hon vila.
Efter träningen och allt annat i stallet så ska jag hem och packa inför imorgon och fixa klart med Sofias blogg.
 
Ha en bra dag allihopa och se till att inte frysa så blir allt mycket bättre!

Skriv en kommentar