Veckan som kommer

Det finns en stor risk att bloggen kommer ligga i någon sorts dvala den här veckan. 
Måndag till torsdag ser det ut såhär: Jobba på Horsemeup från 10 till 14, hem för att byta om och eventuellt äta om jag hinner det. Sedan in till stan för att jobba på The Photo Gallery från 15 till 18, vissa dagar 21. På kvällarna får jag ta hand om fina lilla Pippiluren. Förutom de dagar jag jobbar till 21, då hinner jag omöjligt till stallet men jag har ju en toppenmamma som fixar saker och ting i sådana lägen.
 
På fredag sticker jag till London med boysen för att gå på Warped Tour och vi kommer hem på måndag nästa vecka. 
Som ni kanske förstår har jag lite svårt att få in bloggandet mellan allt det här.. Men jag ska göra mitt bästa och kanske kommer det upp lite bildinlägg framöver.
 
Ha en riktigt bra dag allihopa! 
 

Skriv en kommentar