Hektiskt

Fullt upp hela dagen!
Åkte från Jakob direkt till stallet i morse. Mockade borstade och red och allt sånt där som man gör. Pippis svullnad i bakbenen var ännu värre idag. Men eftersom hon inte haltade eller på något annat sätt visade smärta så blev det samma typ av ridning som igår. Mycket skritt och en del trav i låg form. När vi var färdiga och hennes ben skulle kylas hade svullnaden nästan gått ner helt.
Sen stack jag hem, duschade, åt lunch och städade huset. Sen fick jag springa iväg till bussen för att hinna på en slags anställningsintervju som blev lyckad. Kontakter är aldrig fel att ha! Börjar provjobba på måndag, berättar mer då.
Efter det lilla mötet åkte jag vidare in till stan för att jobba till tio. 
 
Nu dricker jag ett nytt gott te som mamma köpt och ska gå och lägga mig strax för att orka ed högskoleprovet imorgon.. Jag känner mig inte så väl förberedd men fick ett rätt bra resultat förra året så om det går åt helsike nu så överlever jag.
Mamma tar Pippi imorgon och det blir nog longering.
Hoppning på söndag är knappast ett alternativ i dagsläget.. 
 
Godnatt världen!
 

Kommentarer

Anna

2013-10-26 - 19:33:00
Vad spännande med nytt jobb! Lycka till!

Skriv en kommentar