Lite uppdatering

Idag har jag jobbat från nio till fyra. Varit hemifrån från 06.10 till 18.00 ):
Därför fick bloggen lida. 
 
Kiropraktorns kommentar efter Pippis behandling igår:
Inte öm och spänd i ryggen som senast, klar förbättring. Men ryggmusklerna behöver tänjas ut mer och Svante visade mig hur jag kan stretcha henne. 
Fortfarande låsningar bak.
Men det är helt enkelt träning av rygg och bakbensmusklerna samt stretching som gäller!
 
Ikväll gav Pippi mig ett jäkla jobb alltså. 
Mycket energi men ingen direkt vilja att jobba igenom i vänstervarvet. Men när vi väl kommit över spärren tog jag mig an galoppfattningarna och de satt alldeles prima i båda varven.
 
Imorgon skulle det ha varit dressyrträning. Men på grund av sjuk dotterkan inte Viktoria komma. Förhoppningsvis klarar jag mig ändå.
Just imorgon får bloggen lida igen. Det börjar med ridning på morgonen. Sen ska jag skynda mig in till stan och vara volontär med Julle. Få folk att ta ställning i frågan om organdonation. 
Efter det är det jobb från tre till halv nio. När jag kommer hem blir det kanske lite blogg, men jag borde sova. På söndag är det ju KM i dressyr!
 

Skriv en kommentar