En efterlängtad comeback!

Min fina fina Utter Astrid ska ha ridskolehästen Roger på prov i en månad och sen avgöra om hon vill fortsätta hyra honom. Jag hoppas verkligen att Roger sköter sig så att hon vill det!
   För några år sedan hyrde Astrid en lägerponny och vi sågs då väldigt mycket i stallet. Året därpå blev hon medryttare på Joppe och de tävlade en del dressyr med framgångar.
Då sågs vi ju egentligen mindre eftersom vi hade Joppe de dagar då den andre inte var i stallet men vi blev närmare vänner.
Nu, efter att ha latat sig med ridningen ett tag och bara ridit lektion en gång i veckan, kommer hon vara mer i stallet igen. Jag blev så himla glad när jag fick veta det igår! Sprang ner till gräsbanan där hinder plockades undan och råkade väl mer eller mindre skrika ut nyheten till alla.
Haha sitter och ler nu och är fortfarande helt exalterad!
Astrid och Roger

Kommentarer

Josefine

2013-09-30 - 19:27:33
Fina fina Roger! Hoppas det går bra, det är han värd <3
Svar: Det gör han verkligen! Det kommer nog gå alldeles prima!
Ellen

Astrid

2013-10-01 - 12:57:47
Fina Ellen! Detta gjorde mig väldans glad! Nu ska det bli stallhäng i massor
Svar: Åh så bra!
Ellen

Skriv en kommentar