NYTT OBJEKTIV!

I förrgår tog jag Öresundståget till Halmstad och köpte ett begagnat teleobjektiv för en väldans massa pengar.
Mycket mer pengar än jag trott att jag skulle lägga på ett objektiv redan nu men det är ett sjuhelsikes bra objektiv och det kostar det dubbla om man köper ett nytt.
Jag är så otroligt glad över att ha det nu! Det är helt fantastiskt! 200 i zoom och ändå en grym bländare så att det släpper in mycket ljus. FANTASTICO!
Detta fina gråa enorma monster ska brukas på dagens Pay 'n Jump.
Vi verkar inte få många starter alls vilket såklart är lite trist. Har folk redan anamat inomhussäsongen helt eller har de ingen lust?
Några få lyckliga får åtminstone hoppa på vår stora gräsbana innan hindermaterialet ställs undan för vintern.
 
Här är en bild jag tog på Jakob med det nya objektivet.
Min favoritgrabb efter Bullen

Skriv en kommentar