Det går sådär..

Det går inget vidare med mina försök till internetuppkoppling här :/ Ska försöka ytterligare lite till så får vi se hur det går.
Snart åker Epos hem och då är det bara jag, FB och Pippi här borta. Kringlan bor fortfarande hos morfar, hos mig stryker det runt för många katter. Vi vågar inte hoppas på att dem låter sig övertygas om att Kringlan är en krigskanin. 
På tal om krig så för jag ett sådant mot flugorna i huset. De lurar i hundratal och attackerar när jag äter och när jag ska sova. 
Annat som jag sliter med är att sätta upp staket för att ha en ny hage. Vill inte tära för mycket på den de går i nu och det känns extra onödigt när vi har mycket mark att ta på.
Idag blir det en kortare skogstur för båda hästarna tror jag. Igår var det långritt och vi var alla fyra rätt möra i kroppen när vi kom hem. Bäst att jogga ur slagg och annat idag.
 

Skriv en kommentar