Hej bloggisen

Alltså det där dilemmat med att skapa rubriker...
Idag var jag supernära på att kunna få en hovslagartid åt Pikachu redan nu på morgonen men det gick inte helt i lås då hovslagarens bil tydligen var trasig.. Men det verkar som att vi kanske har hittat en bra hovslagare där så det känns ju åtminstone som några steg framåt. Hennes hovar är egentligen ganska fina men det var åtta veckor sedan hon senast blev skodd så det är så dags om man säger så (senast gick det tio veckor.. ehe..)
Idag har jag lite fåniga uppgifter på schemat som att köpa kläder och fixa ny profilbild till facebook. Den jag har nu är cirka ett och ett halvt år gammal och jag är rödblond på den. Nu är jag ju blågrön brunett. Så kan vi ju inte ha det.
Jaha, det här var ju ett väldigt innehållslöst inlägg men så är livet ibland.
Hoppas ni får en grym fredag!

Kommentarer

Ida - foto & häst

2014-12-12 - 11:36:46
gud sååå underbar bild! så fin asså :')
Svar: Tack så mycket!
Ellen

Skriv en kommentar