Perfekt julklapp!

Jag slängde upp den här annonsen på Hastlycka.se igår kväll och tänkte dela med mig av den här också.
Vill du ge bort en riktigt fin julklapp till någon du tycker om?
Ge bort en vacker bild på personens favorithäst eller annat djur och gör julen lite personligare!
Har du svårt att få tillgång till djuret i hemlighet eller tror du att personen själv kanske också vill vara med på bild? Då kan du istället ge bort ett presentkort så finns möjligheten att skräddarsy en fotografering som passar just din väns egna önskemål.
Kostnaden för en fotografering varierar beroende på tid, antal bilder och plats. Jag utgår från Göteborgsområdet med omnejd och tar ut en reseersättning samt en timavgift på 100 kr/timme. Därefter finns det olika prisklasser för antal bilder som du önskar få. I regel får du bilderna skickade till dig men vill du få dem utskrivna på fint fotopapper så går det att ordna mot en extra kostnad.
5 bilder - 200 kr
10 bilder - 350 kr
20 bilder - 500 kr
För en hel dags fotografering och obegränsat antal bilder kan vi tillsammans diskutera fram en summa som passar båda parter.
Du är varmt välkommen att kontakta mig för att få svar på frågor, bolla idéer för en fotografering eller något annat som du har på hjärtat.
Nu kan jag tänka mig att det är många som är lite yngre som läser detta och kanske inte själva har råd med en fotografering. Men frukta icke ty jag har en lösning!
Bor du inom Göteborgs kommun eller såpass nära att jag kan ta mig till ditt stall med buss så tas reseersättningen bort. Sedan kan vi tillsammans se till att fotograferingen går på under en timme och håller därmed nere timkostnaden.
Efteråt kommer ju fortfarande redigeringsarbete men du kan välja att få tre bilder totalt och då går det ju såklart fortare för mig att redigera.
Det hela slutar på endast 250 kr!
Detta gäller endast om du är under 18 år.

Kommentarer

Emmy

2014-12-12 - 13:46:43
sv: tack så jättemycket! kul när andra tycker han att han är så fin också :)

Vanessa Ljundahl

2014-12-12 - 19:06:05
ååååh du va ju hur fin somhelst! Älskar ditt hår! Vill också skaffa dreads senare men är lite småfeg hehe...

sv: Men lägg av själv och sluta va så fin hahah! :3
Svar: Var inte feg! Det värsta som kan hända är att man får raka av håret och det är ju inte så farligt, eller.. Jo. Men man kan leva i förnekelse!
Ellen

Skriv en kommentar