Råplugg och regn

Idag är det råpluggande som gäller och min motivation har gått och gömt sig i en grotta i underjorden. Dagens quest blir med andra ord att ta sig ner till den där grottan och släpa ut motivationen igen. Inget jag ser fram emot. Helst av allt vill jag också gömma mig där nere och läsa min nya bok och låta mig förloras till en annan värld, men det går liksom inte an.
Regnet smattrar mot rutan och jag önskar att jag kunde teleportera mig till stallet så att jag slipper gå ut och bli blöt när jag ska dit senare för att ta in hästarna och pyssla med annat som man ju gör när man har häst.
Vilket kasst inlägg, bara drömmar, önskningar och ovilja gentemot verkligheten. Skärpning för fan.
Återkommer senare med ett mer innehållsrikt inlägg.
 

Kommentarer

Kim

2014-12-16 - 19:03:13
Men vilken fin häst! :)

Kajsa

2014-12-19 - 11:01:26
Väldigt fin häst :)
Svar: Tack (:
Ellen

MalinKalin

2014-12-21 - 11:57:37
Tycker du skriver himla roligt faktiskt :)
Svar: Tack så mycket! Det är lite av min "inriktning" med bloggen (:
Ellen

Skriv en kommentar