To do today

Älskar att säga rubriken högt. Alltså inte alla rubriker utan just den här. Det låter roligt, testa. Annars.
Idag skiner solen över Göteborg som en energigivande brustablett och allt är möjligt. Visst gillar jag mörker, svart och svår som jag är, men det försätter en i ett mys-mode och det passar sig inte riktigt när man har saker att göra.
Just den här tisdagen i december ska fyllas med plugg, panikslaget ringande efter hovslagare, skrivande av ett argt mail som jag berättar mer om senare, stallet och allt vad det innebär, häng med Kringlan och annat som kan tänkas behövas göras. Måhända att jag spelar lite Sims också, hehe.
Jag måste räkna upp vad jag ska göra under dagarna på det här viset för annars blir det inget. Sånt är livet när man är lat och glömsk.
Brukar ni göra scheman för er själva (som kanske är lite mer exakt än mitt här) eller tar ni bara allt som det kommer?
Vi hästmänniskor brukar ju vara kända för vårt kontroll behov ;) Där går jag helt mot strömmen och släpper helst all kontroll på gott och ont.

Kommentarer

Josefine

2014-12-09 - 11:56:09
Åh vilken himla härlig blogg du har!! :D

Sv: Nämen ååå tack!! :D Nä känner mig verkligen jätte konstig när jag rider utan hjälm, då det endast har hänt en enstaka gång, men vände då tillbaka och tog på den igen haha ;) Dessutom så är han fortfarande lite osäker på att rida ut ensam och att rida i vattnet är inget han egentligen gärna gör. Då utmanar jag inte ödet utan det känns som en självklarhet att ha hjälm på. Säkerheten går alltid först ;)

Skriv en kommentar