Trist

Bloggenergin är inte på topp och jag känner att det liksom är viktigare att prioritera det verkliga livet (som rullar på alldeles prima). För hur intressant är det egentligen för någon att läsa om hur många gånger Pippi sparkat bakut för skänkeln på en träning?
Jag vill nog inte sluta med att blogga. Jag har avbrutit så många bloggar genom åren och vill nu försöka genomföra något som jag påbörjat. Det är knappast mitt signum att göra det så det hade varit riktigt fett att kunna hålla igång ett tag med det här.
När sommaren kommer så är jag säker på att det kommer finnas en hel del att fylla den här lilla vrån av internet med. Men just nu känns det lite småtrist om jag ska vara helt ärlig. Jag känner mig sjukt ointressant och är rätt nöjd med att leva livet utan att dela med mig av allt. Så egoistiskt haha!
Som sagt vill jag inte sluta blogga och funderar därför på att lägga upp det lite annorlunda. Dagens-outfit-inlägg är lätta och bra med bilder men ack så ytliga men en utvärdering av mitt ridpass kan väl knappast intressera någon annan. Inläggen i kategorin Åsikt är väl kanske lite överambitiösa och fjantiga i sitt sammanhang.
Jag tror att jag behöver hitta något nytt.
Det här inlägget är så trist att det inte ens har någon bild med.
 

Skriv en kommentar