Favoriter från Hööks

Dessvärre måste jag säga att jag är lite besviken på Hööks nya katalog..
Det känns inte som att det är så himla mycket nytt. Kanske är det jag som har för höga förväntningar men det känns mest som att de tog precis samma grejer som redan fanns och bytte någon av färgerna på det.
Många saker påminner mycket om det som kom i höstas men i en ny nyans. Pikérna som kom i den vinröda färgen är nu utbytta mot en starkare lila och rosa variant. Kanske fräscht om man fortfarande vill hänga kvar lite i det fina från förra året men det hade varit kul med något helt nytt.
Några riktigt fina grejer finns det dock!
Jag som är en sucker för grönt dreglar över bland annat det här fina skrittäcket och hade inte tackat nej till schabraken nedan. Hur snyggt som helst enligt mig!
Tråkigt nog kommer ju inte Hööks till mässan på GHS och jag har lovat mig själv att hålla i mina slantar tills dess.
Men jag antar att grejerna finns kvar ett tag till.

Skriv en kommentar