Kvällsnack

Nej fy vad det är krångligt med designer ibland alltså!
Har hittat en som jag verkligen gillar men det finns en del saker jag tar bort och lägger till. Men så trots att jag raderat en kodrad på flera ställen så försvinner inte det den styr. Vad gör jag för fel där liksom?
Men någonstans i processen får man erkänna sig besegrad för stunden. Jag börjar jobba åtta imorgon och behöver sova nu. Mer pill på designen imorgon!
 
Ska även skriva ihop lite om hur det går med igångsättningen av Pippi.
Det går verkligen framåt men oj vad vi behöver hjälp från tränare.
 
Imorgon är det första veckan på länge som är "normal". Inga helgdagar alls. Men jag känner mig utvilad och tror att det kommer gå bra.
Kylan slår ju till med full kraft nu och det är bra tycker jag. I mina nya fodrade ridbyxor och vinterridstövlar kan inget stoppa mig!
Nu slipper vi dessutom leran och har vi tur så kommer det några decimeter snö så man kan rida på gräsbanan. Alltid kul att variera lite och den är ju klart jämnare än paddocken när marken blivit hård.
 
Godnatt!

Kommentarer

Anna

2014-01-13 - 21:24:27
Vad fint det blev i blogen!
Svar: Tack!
Ellen

Skriv en kommentar