Laddar

Idag och imorgon börjar jobbet kl åtta. Jag hinner alltså inte riktigt blogga på morgonen och vill lägga mig tidigare på kvällen.
Men nog med ursäkter!
I helgen ska jag leta upp en riktigt nice design för 2014 och börja jobba på den. Förhoppningsvis finns den uppe nästa vecka.
Bloggen kommer i samband med det struktureras, kategorierna kommer att ses över och en plan kommer att läggas upp.
Satsar på att få den aningen mer professionell och höja kvalitén på inläggen. Har inga tankar på att bli någon storbloggare eller så men att höja läsarantalet tack vare innehållet vore inte helt dumt.
Något som jag gärna vill ge extra uppmärksamhet under året är fälttävlan!
Det är nog inget som jag själv kommer kunna starta i. Eller, varför säger jag det? Debutant till hösten, varför inte?! Men det är hur som något som bör lyftas fram i bloggvärlden tycker jag. Den fantastiska grenen lyser med sin frånvaro!
Så ja, det finns en hel del grejer som jag sitter och funderar och håller på. Hoppas att ni tycker att det är lika kul som jag när det kommer upp (:

Skriv en kommentar