Snart helg!

Det har ju verkligen varit en mjukstart i vardagen med massa helgdagar mitt i veckan. Men jag längtar ändå till helgen när jag kan vara i stallet utan tidspress.
  Idag är de först jobb som vanligt och sedan sticker jag till stallet direkt. Om det inte regnar och blåser vill säga. Hoppas på att kunna rida utomhus men annars får jag vänta till 17.30 då ridhuset blir ledigt.
   Senare ikväll ska jag träffa min Julle och gå ut och äta eller något sånt. Vi ska byta julklappar och har inte setts på flera veckor. En grym fredag med andra ord!

Igår jobbade mamma med Pippi på långtygel och enligt henne gick det riktigt bra. Haha "enligt" som om jagg inte riktigt tror på det! Jo, men det gör jag såklart. Pippi behövde nog galoppen på slingan i onsdags, nu kanske hon kan fokusera lite bättre på mer kontrollerat arbete.

 

Skriv en kommentar