To-Do

Imorgon ska jag se till att få lite saker gjorda!
Har en del grejer som verkligen måste göras och det känns skönt att ha det planerat. Och en plan är precis vad jag behöver. Annars är det stor risk att jag säckar ihop någon gång under eftermiddagen och tror att jag ska hinna med allt ändå..
Att göra imorgon är alltså:
 
  • Klippa Pippi
    - Tanken är att starta vid 08.30 så det är klart när hästarna får lunch och hon kan gå ut i hagen efter det. Är vi inte klara får hon gå ut ändå så fortsätter vi på eftermiddagen.

  • Få allt klart inför Strömsholm
    - Kursen Hästkunskap startar snart och jag behöver tågbiljetter och sovplats. Måste även se till att få kursavgifter betalade och litteraturen inköpt.
  • Städa rummet
    - Har lyckats få undan alla kläder och även en hel del prylar. Nu ska där dammsugas också.
  • Rida
    - Det är viktigt att igångsättningen görs ordentligt nu. Håller tummarna för att molnen ska hålla tillbaka med vattnet nu så att vi kan vara utomhus imorgon.
  • Strukturera bloggen
    - Planera, skriva, pilla på design och se till att 2014 blir ett grymt bloggår!

Skriv en kommentar