Från Falsterbo

Mässan på Falsterbo var riktigt trevlig, större än vad jag väntat mig. Jag är van vid att allt känns fjuttigt i jämförelse med Eurohorse i Göteborg men den här dög gott och väl.
Något som jag hade bestämt mig för att köpa var det gula schabraket från Schockemöhle. Tror att det kan bli jättefint på Pippi! De andra sakerna var inget planerat alls. Benlindorna tyckte jag helt enkelt var fina och de var inte dyra.
Jackan satt så himla bra, var fin och dessutom prissänkt. Invigde den igår när jag red i skogen på kvällen - super!
Tävlingstppen (som inte är med på den här bilden) blev jag bara helt glad över att hitta eftersom jag har letat med lykta efter just den färgen men innan Falsterbo utan framgång.
Jag är helt klart nöjd med mina köp från mässan. Lagom många, lagom pris och riktigt fina!
 

Skriv en kommentar