Hälsningar från Amerika

Detta fina vykortet damp ner i brevlådan här om dagen. Det var en hälsning från klippigabergen och andra spännande platser från The Land Of Possibility.
Det var ett väldigt fint kort och väldigt fina rader som min Julle hade skrivit. Sånt man blir glad av att läsa. Men lite småledsen blev jag allt när jag upptäckte hur mycket jag saknar min vän.
Längtar så jag spricker tills huset är färdigt här nere och Julle och Nathali kan komma ner och förgylla mina dagar!
Mina sidekicks i Fyledalen

Kommentarer

Julle

2014-07-13 - 10:24:15
Åh men kul att du gillade det! Jag saknar dig också och om du någonsin skulle tvivla på att det eller på att du är den bästa vännen som finns så ska jag allt berätta att jag hade bara ETT glittrigt "Adios" klistermärke, men det fanns inte någon som jag hellre skulle ge det till.
Svar: Oj! Jag känner mig så hedrad, det var det som gjorde hela kortet! (+ handen efter "Hello!" såg framför mig hur du vinkade) Du är en sann vän <3
Ellen

Skriv en kommentar