NYTT

Ny header och lite ny färg på bloggen, Woho fanfar! Med ny slogan och en annan nyans av grönt känner jag mig taggad till att fortsätta leverera till de stackare som läser mina rader dagligen. ÄR NI MED MIG?!?! (övertaggad).
Sommaren är dock en så kallad lågsäsong i bloggvärlden, ingen vill sitta framför datorn då. Istället sitter ni med era smartphones och instagrammar om semestern. Jag har en dumphone och står för intelligensen på egen hand.
Åter till designen, det flöt visst iväg en aning.
Min tuffa slogan kändes välbehövlig då alla tycks vara störst eller bäst inom något område någonstans. Jag kan utan tvekan säga att min blogg är den största hästbloggen här i Stenby (det tycks finnas många byar av sten i Sverige, jag har ingen aning om hur det står till på de övriga orterna med samma namn inom hästbloggandet).

Skriv en kommentar