Sjuk

Jag blev visst sjuk idag. Var inte alls beredd på det så är någonstans mellan chock och lättnad över att inte behöva gå till jobbet, har varit orolig över hur jag ska hinna med allt jag vill.
Mår egentligen ganska bra i kroppen och rent energimässigt men min åkomma gör det omöjligt att arbeta på ett ställe där man måste hitta någon som kan avlösa en varje gång man behöver gå bort en kort stund.
Idag ska jag se till att rida båda hästarna. Igår blev det bara FB på morgonen för när jag kom hem från jobbet klockan åtta var jag helt slut i kroppen och innan maten hade landat i magen var klockan över nio. Borde rida Pikachu först framöver. Dels är det väl egentligen viktigare att hon rids ordentligt och dels kan jag nog hitta orken på kvällen att åka runt på FB. På honom är det ingen större kraftansträngning för min del.
Nu tänkte jag gå bort till stallet för att måla väggarna i sadelkammaren, det är ju lika bra att passa på.

Hahah, det här var den enda bilden jag hittade på både Pikachu och FB. De ser fett luriga ut!

Skriv en kommentar