Som en gummiboll

Träningen för Linda i måndags gick riktigt bra och med gummibollar som studsar och annat vettigt i bakhuvudet ska jag se till att göra mina hjälper mindre men mer effektiva.
Pikachu var stel som ett kassaskåp i början men på slutet smidig och mjuk som en.. Eh.. katt? Kanske, eller..? (inte Figge då..) Skit samma hon var mjuk och rumpan guppade attraktivt i solen, hennes alltså.
Motiverad till att hålla igång det här och med en Lätt A ritt till våren i sikte ska jag släpa mig upp i morgon bitti för att rida FB så att jag sedan får tid till Pikachu på kvällen. Hon är inte den morgonpigga typen.
Förövrigt har jag förälskat mig i FB. Trodde aldrig att en stor, brun, gubbig häst utan tecken i pannan skulle kunna charma mig så. Han är på utsidan bara helt brun men på insidan är det renaste guld.
Och med den klibbigt smöriga kommentaren säger jag godnatt för den här kvällen.

Skriv en kommentar