To-do Today

Idag är jag ledig och det jublar jag högt över!
Men är man bara ledig en dag åt gången kan man inte ligga och lata sig, det skulle jag heller inte vilja göra trots att jag ibland kan vara en otroligt lat person.
Nu ska jag bort till stallet för att ta in Pikachu och rida. Vi börjar i skogen för att kunna galoppera lite i sanden och sedan avslutar vi hemma på fältet med några miniskutt över hindren vi byggt upp. Härom kvällen var jag och mamma och hämtade bommar hos Louise (ägaren till FB och Epos) och hinderstöd hade vi redan. Allt material går i shabby chic andan.
När ridningen är avklarad åker jag och mamma till Ystad efter lunch och badar. Där stannar vi nog inte så länge, jag vill bara doppa mig och sedan åka hem igen för att kunna fixa klart det sista i sadelkammaren.
16:30 kommer hovslagaren och sedan fylls kvällen med vad än som behöver göras.

Skriv en kommentar