Trötta ben och Trollkarlar

Helt slut efter gårdagen.
Först efter att ha suttit ner en stund vid middagen talade mina ben om för mig att de inte orkade med något mer den dagen. "Det skulle ni sagt tidigare!" skällde jag och tvingade dem att trampa bort till stallet och sedan hålla ihop ett stycke häst i form i galopp.
Det blev ett kort pass i nästan bara galopp. Orsaken till detta var att det var helt sjukt mycket flugor ute och det gick helt enkelt inte om vi inte rörde oss i ett snabbare tempo. I skritten blev stackars Pippi helt stressad av alla flygfän.
Efter detta checkade benen in för dagen och det var med nöd och näppe de bar mig hem och upp för trappan till sängen. Någon bildredigering blev det inte under natten "Fuck it" tänkte jag och sköt upp det till ikväll istället. Nu måste jag se till att få det klart innan imorgon för då ska det ju fotograferas igen.
Snart sticker jag till jobbet. 10-19 är det som gäller idag och jag ser då inte fram emot det. Möjligen stöter jag på Tobbe Trollkarl, då kanske det känns mödan värd ändå.
Från igår:

Kommentarer

stina

2014-07-09 - 05:42:10
Hej!
Fick du någon bra bild på mig ?
Red 80-90 på fredagen.
Mejla gärna
Svar: Det tror jag nog!
Ellen

Skriv en kommentar