Utnyttjande

Idag kommer mamma och Malle ner hit och det tänker jag dra nytta utav.
Mamma får ta och rida Pippi (vilket jag gissar att hon också vill) så jag får tid till att rida FB, på så sätt kan han sättas igång lite bättre nu. Vi kan rida tillsammans och ha det jättemysigt.
Malin tänker jag stoppa kameran i händerna på och kräva många fina bilder. Bland annat känns det som att en ny header bild vore lämpligt. En där jag inte har tjock halsduk och pannband på mig och kanske på Pippi i sommarpäls, eller vad säger ni?
Jag har även skickat en liten önskelista på vad de skulle kunna ta med sig;
Lusern, 
Nagelsax (till både mig och Kringlan), 
Ögonbrynsfärg.
Familj kan vara bra att ha.

Jag och Malle hade var sin shetlandsponny en sommar här nere. Skogen var visst större på den tiden.

Skriv en kommentar