Coming up..

Imorgon kommer bilder från söndagens fälttävlan upp. Både "tävlingsbilder" och "sådant runt om".
Eftersom jag var fokuserad på att få bra bilder på ekipagen in action så blev det inte så väldigt många av den andra sorten. Hoppas ni överlever ändå.
Ikväll ska jag på tre olika studentmottagningar. Har varit i stan och köpt presenter som jag faktiskt är ganska nöjd med (:
Men eftersom jag var där under dagen så hann jag inte rida nu. Det blev bara mockning och förberedelse av kvällsmaten. Ridningen får bli ikväll efter alla små tillställningar. Få väl ta det lugnt med champagnen då. Fast det kanske jag ändå borde om jag nu har tänkt mig att köra till och från mottagning nummer tre. Måste ju glänsa lite med mitt körkort.
Om ridningen ikväll går bra så kör vi på dressyrtävling på fredag. Det får mest bli som den dagens ridpass, utan någon press eftersom hon vilat en vecka. Men går det år helsike får vi se hur det blir med tävlandet.
Sån här var jag för två år sedan på min student
"Där satt den" tänkte jag

Skriv en kommentar