En lista och designfundering

Dagens att göra:
- Städa huset nu på morgonen/förmiddagen. Både det där jag bor och det där han som hoppar bor.
- Knåpa lite på en ny design till bloggen. Det stora problemet i detta är att jag inte har en header ännu och kan då inte riktigt bestämma färgskalan än. Men vad säger ni, ska jag behålla det temat jag har nu eller byta design helt och hållet? Jag gillar min nuvarande med menyn dold högst upp, men jag kan bara ladda upp bilder i 600 px så de är ju alltid rätt små. What to do?
- Köra till Kungsbacka för att fotografera unghästhoppning. Men först måste jag klura ut vägen dit.
- Rida, woho! Äntligen säger jag bara. Nej, nu ljög jag det är inte alls det enda jag säger. Jag säger även att jag undrar hur det kommer att gå eftersom vi har vilat i två veckor och jag inte får jobba henne på volter om hon skulle bli allt för vild. Långsida på gräsbanan, här kommer vi!

Han som hoppar
 

Kommentarer

Anonym

2014-06-15 - 00:03:21
samma tema nya färger tkr jag :))))

Skriv en kommentar