Ingen tid för tävling

Jag jobbar ganska mycket nu i sommar och de dagar jag har tagit ledigt så är det för att jag har annat inbokat. När jag nu försöker klämma in en dressyrtävling åt mig och Pippi så ser det mörkt ut.
Det finns en den 17:e juli men då jobbar jag egentligen. Förmodligen går det passet att byta bort men frågan är om vi hinner komma i form tills dess (äh vad fan skärp dig Ellen det är ju hela tre veckor kvar tills dess). Annars får det bli i augusti och så länge vill vi ju inte vänta!
Jag är dålig på att planera tävlingar i god tid, jag är ju inte direkt "satsande tävlingsyttare" som varenda kotte med en häst och en blogg tycks vara. Inget fel i det men jag tycker ju inte om att tävla. Och ändå gnäller jag över att vi inte kommer ut, så sinnesförvirrat.
Vi ser liksom lite obekväma ut på något vis, men visst tycker vi om rosetter

Skriv en kommentar